Sunday, December 18, 2011

SINGAPURA 1

Hari ini saya nak ceritakan pengalaman sewaktu berada di Universal Studios Singapore..
HEBAT,BEST DAN BEST GILER!!!!
Kalau nak ceritakan sekarang x boleh tapi skang ni saya cerita dulu lah ye sebelum,semasa dan selepas
pergi ke singapura..

MALAM SEBELUM KE MUAR:

- Malam tuh dah kelam kabut dibuatnya.. mana xnyer baju x kemas lagi apa pun x siap lagi....
Tapi... jangan lah korang sume ingat kitorang x buat passort lagi. kitorang sume buat passport mse
balik dari hari terakhir persekolahan 2011.. balik tuh ayah saya bisik yg kitorang akan pegi
singapura saya melompat tapi(dalam hati je lah)hihihi...

- Berbalik kepada cerita tuh malam tuh ayah tanya saya mne saya letak charger camera nikon d7000 sy
berdebar lah sbb x tahu kt mne sya ltk charger tuh..saya check lah dalam beg"balik kampung"saya tu
(saya panggil beg tuh "beg balik kampung" sbb kalau saya nak melancong atau balik kampung saya
akan guna beg tulah)ke cerita semula... tapi malangnyer saya x jumpe jugak charger tuh, Ibu saya
bising kat saya.Saya memang tak boleh nak ingat kat mana saya letak charger tuh..

- Lepas tu ayah ambil kata putus untuk bawak je camera tuh.. lantak lah berapa banyak pun gamba
yang bleh diambil...Dah siap semua barang ayah nak ke Driving Range Royal.. saya pun ambik peluang
untuk ikut ayah skali sbb saya dah lama x pegi Driving, Hihihihiii/...

SEKIAN SAHAJA DAHULU UNTUK EPISOD PERTAMA ASSALAMUALAIKUM...

No comments:

Post a Comment