Monday, December 19, 2011

SINGAPURA 2

Saya nak ceritakan hari yang dinantikan oleh kami sekeluarga....
NAK PERGI KE MUAR!!!!!

SEMASA DALAM PERJALANAN KE MUAR:

-semasa dalam perjalanan best giler kami x rasa bosan ataupun mengantuk...
sbb kitorang lalu ikut jalan kampung...Yela saya x nak menipu sbb saya mmg tidur masa perjalanan tuh...
Mmm...sy bangun jer kitorang sume berenti kat petronas... saya ingatkan kitorang ni dah sampai johor
rupenye baru sampai kat muadzam shah...kitorang sekeluarga berenti kat situ sbb kitorang nak ke
tandas...
-Lepas bgn dari tidur saya mmg terus x leh nak tidur.. huh saya mengeluh lah tapi ape yg pelik kli ni
saya x kesejukan dalam kete sbb kali ni adik sy bleh bagi kerjasama utk kurang kan kelajuan pendingin
hawa...Tak lama selepas itu, kami semua sampai ke Tangkak,Johor... masa dalam perjalanan Ibu boleh
perasan plak ade berderet deret kedai kain,baju,tudung dan ade jugak kedai whole in 1... kalau tak
silap saya ade satu jer kedai kat situ...kakak saya adik saya yg ke 4 & 5 ngan ayh n ibu...

BErsambung hihihi... sori..

No comments:

Post a Comment