Friday, January 6, 2012

Wah!!!! Huhuhu....

Saya sangat gembira sekarang ini sebab:

GEMBIRA:

Saya baru dapat tawaran untuk ke MRSM Tun Abdul Razak di Pekan Pahang . Saya sangat gembira sebab saya memang nak pergi ke sekolah tersebut dan Allah S.W.T beri rezeki kepada saya untuk pergi ke sekolah tersebut. Wah!!! Saya sangat gembira dan teruja sekarang ini dan saya rasa tak sabar sabar uuntuk pergi ke MRSM. Sebuah nama yang besar di seluruh Malaysia sekarang ini.

SEDIH:

Saya tak sanggup nak tinggalkan ibu,ayah dan adik beradik di rumah. Mana tak nya saya tak pernah tinggal jauh daripada ibu ayah dan adik beradik.Walaupun saya selalu marah adik saya, Tapi ibu saya gelarkan  "marah" dengan MAKAN adik adik... Satu lagi, saya baru sahaja mendaftarkan diri di SMK Bukit Rangin.
Masa saya baru habis orientasi walaupun  3 hari  sahaja saya dah naik bosan sebab saya dh tak sabar nak belajar rupa rupanya bila masa 3 hari orientasi dah habis... Saya baru sahaja nak bermesra dengan warga warga SMK Bukit Rangin...Saya rasa macam kakak saya sahaja mana taknya dia pun belajar di sek0lah sama dengan saya tapi dia belajar sekolah asrama penuh kat pekan  saya rasa mungkin ini takdir saya dan saya harus menerima nya

No comments:

Post a Comment