Saturday, January 7, 2012

Saya sekarang ini tak rasa tak sabar dan tak nak pergi dari rumah saya sebab itu sekarang ini saya buat tajuk post ini sebagai BINGUNG hah... Saya rasa nak pergi dan tak nak pergi ke tempat tersebut sebab saya fikirkan tentang ibu bapa saya adik beradik saya pelajaran saya dan kawan kawan saya. Haih... Saya fikirkan pasal ibu dan ayah saya rasa berat hati nak tinggalkan mereka di rumah. Saya hanya bimbang saya akan rindukan mereka berdua sebab mereka ialah jantung saya. Saya amat sayang mereka berdua.Hmm.... Bila saya fikkirkan pasal adik beradik saya, Saya pun rasa berat hati nak tinggalkan mereka sebab walaupn saya selalu bergaduh,saya masih sayangkan adik beradik walaupun mereka berat kepala .... Saya rasa itu merupakan rutin harian hidup saya bila bergaduh dengan mereka. Saya kalau tak bergaduh dengan mereka sehari tak sah rasanya.Saya kadang kadang rasa nak mereka kalau tak ada sehari tak sah tapi bil dapat tawara ke maktab saya mula rasa nak tolak tawaran tersebut. Kawan kawan.. Hmmm... Saya rasa mungkin ini adalah masanya dalam 2 minggu untuk saya menghargai kawan kawan saya .... Walaupun adakalanya saya sesetangah daripadanya menjengkelkan untuk saya tapi mereka masih kawan kawan saya. Saya rasa untuk bab kawan kawan saya masih mencari kawan yang memang sejati untuk saya dan saya tak ada banyak sangat celoteh untuk mereka . Akhir sekali, saya ingin bincangkan pasal pelajaran saya mungkin ini adalah masanya untuk saya membuktikan kepada ibu ayah yang saya boleh berjaya walau di mana mana sahaja saya belajar. Tapi, maktab yang menawar saya ini bukan sebuah maktab yang biasa.... Saya telah mencabar diri saya untuk masuk ke pengajian Cambridge... Saya memang tak sangka lah yang saya dapat masuk kesekolah ini sebab saya tak tahu apa yang saya telah buat masa ujian temuduga.. Saya banyak sangat hentam je soalan soalan yang di tujukan kepada saya

SEKIAN

No comments:

Post a Comment